Apa Itu Islam Liberal? | Ustaz Ahmad Dusuki Abd Rani #USTAD

Posted By on March 4, 2020


Islam ni dia tak boleh bercampur dengan dengan
aliran pemikiran manusia yang lain tak boleh orang kita ni sekarang ni dia datang aliran
liberal datang aliran-aliran benda ajaran-ajaran yang masuk ni mengganggu keyakinan kita dengan
satu hari sama dengan kami liberal is masuk geng geng
library Tak nak lah kenapa saya hanya Islam Islam semua balik sebab beli hp di kalangan
kita ada sekarang ni orang Islam yang liberal is dia bila datang hari raya aidilfitri sambut
Aidilfitri datang hari raya Aidil Aidil Adha dan Aidil Adha bila datang raya Krismas sama
juga ke cuti datang gaya keris yang Deepavali tak mungkin ada kawan-kawan pun dengan kawan-kawan
dia nak semuanya orang kita ni semua orang nak Kenapa saya dah jadi liberal liberalisme
pada-pada juga kamu yang dialami ni Ni tempat kita ni Mula termasuk dah duduk dia masuk
di Indonesia ada di Indonesia Lepas tu dia orang orang Islam di Indonesia
dalam satu rumah ada yang Islam ada yang ada yang Botak ada yang rindu dalam rumah Michael
Jackson Kenapa ni dipanggil agar semua agama Dia kata menuju kepada Sultan bagi mereka
jika kita jawab tak hanya Islam yang diterima di sisi Allah ramai yang bertanya lukis langit
di Padang Balang Siapa yang mencari selain Islam sebagai satu cara hidup dalam hidup
dia makan Tidak diterima di sisi Allah buat waffle
awak yang amat ajar dia macam ada orang kata habis kesianlah pada orang bukan Islam
dia masuk Islam tak dia masuk Islam tak boleh kita
datang kepada dia kita dia tu Bila kamu sama dengan Islam dengan kami sama-sama
Aslam Taslim lagi Mana kamu tidak sedar tak sedar sebab
yang boleh tolong bila masuk dalam kubur nanti selain daripada tolong tolong bila kita masuk
dalam member-member Titanic dicampur
menjadikan kejap-kejap Pinang

Posted by Lewis Heart

This article has 7 comments

  1. Assalamualaikum..
    Saya dah download beratus video2 ceramah ustad sebagai rujukan ilmu utk diri sndiri,family n kwn2 saya.
    Saya xkan pernah upload semula video2 tu..
    Hanya kumpul ilmu2 yg baik dari ustad..
    Mohon halalkan ilmu yg saya dpt ya ustad..
    Saya di sabah..jauh nak dtg duduk ceramah ustad..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *